Вересень почався дуже цікаво - Sony відключила сервери розрахованого на багато користувачів шутера Concord всього через два тижні після його запуску. Деякі представники індустрії, зокрема Кліфф Блезінскі (Cliff Bleszinski), висловили свої співчуття колективу Firewalk Studios, мовляв, відмінна команда зробила якісну гру, яку співтовариство з тих чи інших причин відкинуло. Однак не всі розробники згодні, що в усьому винні злі геймери.
Лора Фрайер (Laura Fryer), продюсер Gears of War і екс-співробітниця Microsoft, випустила ролик з промовистою назвою: «Concord вбила культура». Під цією заявою автор відео має на увазі, що в провалі винна сама команда Firewalk, яка, зважаючи на все, не почула або не хотіла чути претензії з боку і покращувати свій витвір.
Фрайєр зазначає, що виробництво ігор — складний, ітеративний процес, який передбачає адаптацію до факторів, що постійно змінюються, в тому числі до запитів публіки. Це не завжди приємно, але інакше ніяк. Як приклад розробниця згадує MMO Vanguard: Saga of Heroes, автори якої хотіли зробити конкурента EverQuest і не хотіли перебудовуватися під потреби ринку, що змінилися, після запуску World of Warcraft.
Крім того, деякі студії часом навідріз відмовляються приймати негативні відгуки тестувальників і щось міняти. На думку Фрайєр, щось подібне цілком могло статися у стінах Firewalk — можливо, співробітники компанії так боялися втратити робочі місця, що просто ігнорували претензії та вдавали, ніби у них все добре. Або, як знати, внутрішня культура була настільки поганою, що люди припинили давати поради щодо покращення Concord, а найкращі дизайнери та програмісти вирушили шукати притулок в інших командах.
В цілому ж Фрайєр вважає, що Firewalk Studios і Sony припустилися занадто