Yakuza, або Like a Dragon, — одна з найуспішніших франшиз SEGA. Однак вона не з'явилася б на світ, якби не наполегливість творчого керівника компанії Тосіхіро Нагосі (Toshihiro Nagoshi). У бесіді з виданням Weekly Ochiai він розповів, що насилу отримав дозвіл на розробку першої Yakuza.
За словами Нагосі, на початку 2000-х SEGA взяла курс на видання ігор для максимально широкої аудиторії. Через це продюсери поступово спрощували багато ідей, щоб робити ігри, які можна буде продавати «всім і всюди». «Якудза» не вписувалася в таку стратегію компанії:
Нагосі стверджує, що йому довелося пітчити Yakuza тричі, щоб SEGA нарешті дала добро на виробництво.
Через майже 20 років серія Like a Dragon залишається гігантським хітом. До кінця 2023-го її тираж перевищив перевалив за 21 мільйон копій. Останню частину франшизи, Infinite Wealth, купили понад мільйон разів тільки за перший тиждень.
Що стосується Тосіхіро Нагосі, то він залишив SEGA в жовтні 2021-го і незабаром заснував студію під крилом китайської корпорації NetEase. Бос Nagoshi Studio раніше обмовився, що його прийдешній проєкт не буде клоном Yakuza, але гравці все ж помітять почерк розробника.