Продюсер Final Fantasy XVI Наокі Йосіда (Naoki Yoshida) поспілкувався з пресою та блогерами під час нещодавньої демонстрації гри. Одним із його співрозмовників став ютубер Skill Up, у розмові з яким розкрилася стара рана маестро. Також розробник розповів про підтримку Sony під час виробництва шістнадцятої «фіналки».
Блогер запитав у Йосіди, чи змінилися згодом гри жанру JRPG, чим викликав невдоволення співрозмовника: «Я відразу зрозумів, що йому не сподобалося формулювання питання». Продюсер відповів, що японські розробники не думають, що створюють саме JRPG, а працюють просто над рольовими іграми. Та й сам термін у Японії не в ходу — його в основному використовують за межами Японії.
Далі Йосіда пояснив, що років п'ятнадцять тому, коли термін JRPG тільки з'явився, деякі японські девелопери сприйняли його як дискримінацію. «Начебто з нас потішалися за те, що ми робимо такі ігри. Тому в когось із фахівців слово JRPG може викликати негативні емоції. Тоді в Японії це не було компліментом», — сказав продюсер. За його словами, зараз розробники розуміють, що в сучасності термін використовують у позитивному ключі. Але багато хто досі пам'ятає часи, коли сенс був інший, що проводить лінію між японськими та «нормальними» RPG.
Нагадаємо, у Final Fantasy XVI відсутня ключова складова серії — покрокові бої. Раніше продюсер розповідав, що команда вирішила відмовитись від механіки, щоб залучити нову аудиторію. На його думку, інтерес до покрокових битв у молоді набагато нижчий.
Тим часом у розмові з виданням 4Gamer Наокі Йосіда торкнувся тимчасової ексклюзивності FFXVI. Він підтвердив, що для Sony це інструмент просування консолі, але на цьому співпраця не закінчується. Натомість платформоутримувач надає технічну підтримку девелоперам.