Вампірський кооперативний екшен Redfall розповідає про четвірку героїв, яка бореться з кровососами. Багатьом така формула нагадала Left 4 Dead. Однак в Arkane Studios наполягають, що їхнє творіння більше схоже на суміш інших ігор - STALKER і Far Cry. Студія докладніше розповіла про бойовик у розмові з GamesRadar+.
Креативний директор Arkane Рікардо Бейр (Ricardo Bare) розуміє, чому при погляді на Redfall у публіки виникають асоціації з Left 4 Dead. Мовляв, і там і там четверо грабельних персонажів можна об'єднати зусилля в кооперативі і знищувати нежити. «Однак у плані відчуттів і структури Redfall більше схожа на Far Cry», - вважає керівник.
У більшості ігор у дусі L4D геймери проходять лінійні місії разом із друзями та борються з натовпом монстрів до переможного кінця. Але Redfall пропонує щось зовсім інше. У ній користувачам дають набагато більше свободи, щоб вони самостійно приготували свою пригоду.
У бойовику є база, де вдасться побалакати з NPC, взяти побічне завдання або вибрати сюжетний квест до смаку. «А можна забити на все це, вийти назовні, вибрати напрямок і натикатися на випадкові події, якими заповнений відкритий світ», - поділився Бейр. За його словами, деякі із найсильніших моментів гри з'являються саме під час вільного дослідження.
Колектив Arkane — майстри оповідання через оточення та опрацювання ігрових світів. Якщо вірити девелоперам, все це стосується і Redfall. Однак, через безліч проектів, виконаних за схожим лекалом, команда вирішила «розім'ятися» і відійти від звичних шляхів.
Харві Сміт (Harvey Smith), глава Arkane
Сміт пояснив, що команда завжди хотіла глянути на відкритий світ за авторством Arkane і побачити, «куди приведе та чи інша дорога». При цьому він сказав, що студія може