Проблеми у Skull and Bones все ніяк не закінчуються — піратський екшен з нелегкою долею втратив ще одного керівника. Про те, що творчий директор Елізабет Пеллен (Elisabeth Pellen) пішла з проекту, дізналися у Kotaku. У Ubisoft вважають, що все нормально.
За даними ЗМІ, Пеллен, яка працювала над Skull and Bones з 2018 року, залишила сінгапурський підрозділ Ubisoft і повернулася до штаб-квартири видавництва в Парижі ще влітку 2023-го. У компанії підтвердили, що Пеллен справді більше не працює над грою. Якщо вірити представнику фірми, Елізабет впоралася зі своїм завданням, а команда продовжить слідувати її баченню.
Представник Ubisoft
Також в Ubisoft зазначили, мовляв, немає нічого дивного у тому, що творчий директор переходить до іншого проекту на пізньому етапі поточного виробництва. Однак джерела Kotaku, які побажали залишитися анонімними, розповіли, що Пеллен відсиділа в Сінгапурі не весь термін. Очікувалося, що вона залишиться там щонайменше до кінця року. Сама Елізабет не відповіла на листа журналістів.
Нагадаємо, Пеллен була третім творчим керівником Skull and Bones. Вона займалася зміною концепції гри з сесійного розрахованого на багато бойовика з кораблями до симулятора пірата з упором на дослідження і виживання.
Також повідомляється, що Ubisoft Singapore привернула увагу профспілки творчих медіа та видавництв Сінгапуру (CMPU). Все через проблеми з умовами роботи, рівністю співробітників та оплатою праці. Нещодавно прихильники організації почали розповсюджувати у підрозділі свої флаєри, щоб заручитися підтримкою працівників Ubisoft Singapore. Незабаром у сінгапурській філії пройде голосування про офіційне визнання профспілки.
Skull and Bones переносили кілька разів — зараз Ubisoft розраховує випустити її до кінця