Тепер авторам доведеться розписувати наповнення сезонних перепусток на окремих сторінках та вказувати очікувану дату виходу. Це назвали «зобов'язанням перед клієнтами і самим Steam». Крім того, щоб почати продаж перепустки, в ньому повинна знаходитися як мінімум одна добавка, що вийшла. Однак це правило не стосується «сізонпасів», які йдуть у комплекті із розширеними виданнями ігор.
У Valve розуміють, що технологія не завжди йде за планом. Тому девелопери зможуть самостійно оновлювати відомості про дату релізу DLC, але лише один раз у рамках сезонної перепустки. Максимальний термін перенесення добавки – не більше трьох місяців. Якщо необхідно перевищити ліміт, командам доведеться зв'язуватися безпосередньо з Valve.