У партійних RPG (хоч Baldur's Gate, хоч Mass Effect) часто роблять систему стосунків із супутниками або щось схоже. В Avowed теж є супутники, але система стосунків із ними спрощена: наприклад, вони не покинуть вас, якщо ви виберете щось не те у своєму проходженні.
Про це розробники розповіли в інтерв'ю PC Gamer. Ось що тепер відомо про супутників в Avowed:
За словами авторів, вони відмовилися від шкал схвалення, щоб у гравців не виникало почуття, ніби вони зобов'язані робити «правильні» дії заради добрих стосунків зі своєю командою. Натомість Obsidian пропонує дізнаватися товаришів краще через розмови та особисті квести.
З погляду геймплея супутники працюють так:
Ось що ще розповіла Obsidian в інтерв'ю PC Gamer:
Avowed має вийти восени 2024-го на ПК та Xbox Series.