У 90-х фільми за відеоіграми викликали тільки сміх — настільки дивними і жалюгідними виглядали екранізації якихось Super Mario Bros. і Street Fighter. Однак тепер продюсери розгледіли в інтерактивних розвагах золоту жилу, тож адаптації ігор мають усі шанси стати «новою супергероїкою».
Свого часу фільми про надлюдей у колоритних костюмах викликали захват в аудиторії та приносили багато грошей своїм творцям. Однак зараз глядачі від супергероїки втомилися, тож та ж Marvel вирішила зменшити кількість своїх кінопроектів. Як пише Джейсон Шрайер (Jason Schreier), тепер у пошуках нових ідей та історій Голлівуд повертається до відеоігор.
І в цьому немає нічого дивного, якщо врахувати величезні збори мультфільму про Маріо від Illumination, великий успіх серіалу «Фоллаут» від Amazon, непідробний інтерес до двох частин «Соніка в кіно» тощо. Не варто забувати і про «Одних із нас» від HBO - шоу привернуло багато глядачів, а також отримало визнання критиків, отримавши 24 номінації на «Еммі». Перемогу, щоправда, серіал здобув лише у восьми категоріях.
За словами Девіда А. Гросса (David A. Gross), автора розсилки новин у сфері кінематографа FranchiseRe та експерта в цій сфері, продюсери зацікавлені як у хітових іграх, так і в менш відомих проєктах, тому що в них уже є готовий сюжет. «Голлівуд нишпорить у пошуках історій скрізь, де може хоч щось знайти. Інтелектуальна власність у менш популярних тайтлів, можливо, не така цінна, але в ній все одно є потенціал», - підкреслив Гросс.
Як приклад Шрайер навів Dredge - гру про рибну ловлю в зловісному океані, яка розійшлася мільйонним тиражем і зібрала кілька нагород. Як розповіла співзасновниця Black Salt Games і продюсерка Надя Торн (Nadia Thorne), коли вона отримала першу пропозицію щодо