Скучили за скандалами, пов'язаними з корпоративною культурою в ігрових студіях? Нову порцію саме приніс Джейсон Шрайєр (Jason Schreier). За його даними, з Blizzard пішов один із розробників World of Warcraft Classic. Той висловив свою незгоду із поточною системою рейтингу співробітників, яка змушувала його ставити колегам негативні оцінки.
Йдеться про спеціальну систему оцінки трудящих, яку запровадили у Blizzard у 2021 році. Менеджерам доводиться використовувати так звану таблицю ранжирування, де на дзвоноподібної кривої розташовані підлеглі. Крім того, існує квота приблизно в 5% — через неї керівники зобов'язані виставляти частині співробітників низькі оцінки. Тим, хто потрапив під роздачу, змінювали статус, через що ті могли втратити премію і можливість отримати підвищення в найближчому майбутньому.
Подібним інструментом користуються деякі корпорації на кшталт Amazon та IBM. Однак згодом частина з них відмовляється від таблиць ранжирування через негативну реакцію персоналу. Наприклад, Microsoft ліквідувала подібну практику у листопаді 2019 року.
Як пише Bloomberg, минулого тижня спів-керівник розробки WoW Classic Браян Бірмінгем (Brian Birmingham) написав колегам листа, в якому висловив невдоволення поточною системою рейтингу. За його словами, протягом двох років йому та частині інших менеджерів вдавалося оминати заповнення квоти, щоб не видавати підлеглим негативні оцінки. Проте нещодавно Бірмінгема все ж таки змусили знизити статус одного зі співробітників, щоб укластися в норму.
Далі він розповідає, що керівництво бачить у подібній системі можливість знаходити працівників, які показують погані результати, та мотивувати їх ставати кращими. У розмові з виданням представник Blizzard уточнив, що процес оцінки