Продюсер Final Fantasy XVI Наокі Йосіда (Naoki Yoshida) під час прямого ефіру розповів, з якими труднощами зіткнулася команда під час портування гри на ПК.
Поки що екшен-RPG вийшла тільки на PlayStation 5. Але незабаром має з'явитися версія і для ПК. Наразі розробники зіткнулися з тим, що їм необхідно оптимізувати процес завантаження рівнів. На PS5 немає екранів очікування під час переходу між локаціями або увімкнення геймплея після кат-сцен. Йосіда зазначив, що вони хочуть досягти таких же показників і в ПК-версії. Більше інформації він буде готовий розкрити ближче до фіналу роботи.
Раніше продюсер вже згадував, що за контрактом ексклюзивність Final Fantasy XVI має протриматися не менше шести місяців. Але фанатам не варто чекати на ПК-версію так скоро. Йосіда вважає, що їм потрібно більше часу на полірування.