Співробітники китайської студії Game Science відвідали виставку Global Digital Trade Expo та розповіли про свої витрати на розробку Black Myth: Wukong. Бюджет гри перевищив 300 мільйонів юанів (приблизно 42,4 мільйона доларів).
У зазначену суму входить виробництво без урахування маркетингу. При цьому невелику частину бюджету було покрито ще на стадії розробки завдяки співпраці з податковим департаментом Ханчжоу. У 2023 році автори отримали податкове вирахування у розмірі 28 мільйонів юанів (3,9 мільйона доларів).
Що ж до рекламної кампанії, то на неї пішло понад 27,6 мільйона доларів, про що свідчить головний інвестор студії Деніел Ву (Daniel Wu). Минулого місяця Ву поспілкувався з журналістами Bloomberg і заявив, що особисто виділив для Game Science близько 70 мільйонів доларів. Для сучасної ААА-гри це аж ніяк не найбільший бюджет. Наприклад, розробка The Last of Us Part II коштувала 220 мільйонів доларів, а на The Callisto Protocol пішло 161,5 мільйона.
У тому ж інтерв'ю йшлося про те, що станом на вересень 2024-го Wukong вже відбила свій бюджет більш ніж у 10 разів, принісши творцям понад 700 мільйонів доларів.
Black Myth: Wukong вийшла 19 серпня на ПК (Steam, EGS, WeGame) та PlayStation 5, а в майбутньому очікується реліз на Xbox Series.