Розробники Remnant II вирішили зробити більшу ставку на процедурну генерацію. У новому ролику девелопери демонструють кадри ігрового процесу, а Девід Адамс (David Adams), генеральний директор Gunfire Games пояснює своє бажання створити гру з випадковими подіями в основі.
За словами девелопера, процедурно генеруватиметься навіть основний сюжет гри. Щоразу, коли гравець потрапляє в нову область, вибирається один із варіантів головної наративної лінії. Далі також генерується бос, підземелля та «надземні» локації.
Адамс уточнив, що розробники не використовували нейромережі для творчості. Усі сюжетні послідовності створені ними та написані вручну. Але алгоритм процедурної генерації дозволяє тасувати безліч змінних, що призводить до унікального досвіду кожного гравця з перших годин проходження. Докладніше про це з прикладами Адамс уже розповідав раніше.
Remnant II поки що не отримала дату релізу. Вихід гри очікується в 2023-му році на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series.