Піратський екшен Skull and Bones надзвичайно довго перебуває у виробничому пеклі. Здається, з ним сталося все, що могло статися. Однак Ubisoft все ж таки вирішила закінчити розпочате, хоч усередині компанії в успіх гри вірять мало.
Про це у твіттері розповів журналіст Axios Стівен Тотіло (Stephen Totilo). Одне з його джерел доповіло, що внутрішні очікування студії «не надто великі». Схоже, Ubisoft не сподівається на високу популярність свого проекту.
Тим часом, реліз Skull and Bones знову відклали — тепер до 9 березня 2023 року. На думку Тотіло, це рішення має піти екшену на користь. «Вже на прикладі Halo Infinite ми бачили, що буде, якщо випустити гру-сервіс занадто рано», - пише журналіст.
У посланні спільноті розробники уточнили, що додатковий час необхідний для полірування Skull and Bones. Якщо вірити Kotaku, головна причина перенесення – непророблена система прогресу.