Відгриміла прощальна вечірка в Sony Interactive Entertainment, один із кабінетів в офісі спорожнів — усе тому, що Шухей Йошида (Shuhei Yoshida) залишив компанію, присвятивши їй понад 30 років. Однак він не сумує, про що розповів у подкасті Kinda Funny Gamescast. Також у великому інтерв'ю обговорили цікаві теми на кшталт причин відсутності ремастера Bloodborne, ухилу Sony в бік ігор-сервісів тощо.
Йошида заявив, що якби залишався президентом внутрішніх студій Sony, то спробував би переконати керівництво не занурюватися у сферу ігор-сервісів занадто сильно.
Нагадаємо, наразі творіння Хідетаки Міядзакі (Hidetaka Miyazaki) доступне тільки на PS4 і PS5 (за зворотною сумісністю). Шанувальники давно чекають на ремастер або ПК-версію, але Sony продовжує зберігати мовчання.
До краху Vita призвели відразу кілька причин, вважає Йошида. Були прийняті неправильні технічні рішення, наприклад, створення спеціальних карт пам'яті тільки для Vita. Через це людям доводилося витрачати більше грошей. Також консоль не потребувала сенсорної панелі на зворотному боці.
Однак головною причиною невдачі Vita є відсутність підтримки з боку Sony. Компанії було важко балансувати між «портативкою», PS3 і прийдешньою на той момент PS4.