Генеральний менеджер франшизи Hunt у Crytek Девід Файфілд (David Fifield) звернув увагу на цікавий факт зі статистики PvPvE-шутера Hunt: Showdown.
Розробник висловився під час круглого столу на конференції GDC, який був присвячений темі утримання новачків у шутерах від першої особи. У Hunt: Showdown є досягнення «Перша кров», яке можна отримати, вбивши іншого гравця під час полювання. Ця ачівка є лише у 63% гравців, хоча гра вийшла влітку 2019-го.
Девід Файфілд
Файфілд досить серйозно ставиться до проблеми балансу. Дивлячись на цю статистику, він розуміє, що майже 40% гравців не змогли освоїти PvP складову гри і, напевно, покинули її, наприклад після сесії під час безкоштовних вихідних.
Розробники хочуть, щоб більше гравців могли отримати задоволення від PvP в їхньому шутері. Вони працюватимуть над поліпшенням поточного стану балансу.