Журналіст Джейсон Шрайєр (Jason Schreier) з Bloomberg поспілкувався з керівниками Blizzard Entertainment, в тому числі і з Президентом Майком Ібаррою (Mike Ybarra). Глава студії розповів про те, як дивиться на майбутнє після приходу Microsoft.
Blizzard стала частиною Activision у 2008 році. Розробники зберігали відносну автономність аж до кінця 2010-х, коли команда президента компанії Боббі Котика (Bobby Kotick) почала тиснути. Вони вимагали прискорити виробництво ігор, скоротити витрати і збільшити кількість співробітників.
Керівництво Blizzard готувалося до чогось подібного і після поглинання Microsoft. Коли вони дізналися, що до них їде глава Xbox Філ Спенсер (Phil Spencer) з візитом, то підготували фінансові документи, велику презентацію та переговорну.
Але з порога керівник ігрового підрозділу Microsoft приємно здивував розробників. Філ сказав, що йому не цікаво зараз говорити про бізнес. Спенсер просто хотів познайомитися з співробітниками і подивитися на ігри.
Голова Xbox провів час за мобільною Warcraft Rumble, а потім кілька годин відповідав на питання працівників офісу Blizzard в Ірвайні і фотографувався з ними. Цей візит порадував багатьох розробників. Спенсер дав зрозуміти, що не збирається їм вказувати, що робити. І в розмові з Майком Ібаррою, Філ підтвердив це. В Microsoft хочуть, щоб Blizzard знову стала тією незалежною студією, якою вона була з самого початку.
Майк Ібарра
Шрайєр не втратив можливість запитати, а чи зміниться підхід Blizzard до експериментів? За його даними, багато співробітників втомилися від обслуговування великих франши з Warcraft, Diablo і Overwatch. Ібарра відповів, що великі команди продовжать роботу над ключовими проектами, але він відкритий і для невеликих ідей — були б охочі.