Запуск The Callisto Protocol затьмарився плачевним станом ПК-версії хорору, а фахівець Digital Foundry взагалі назвав її неграбною. Керівник проекту Глен Скофілд (Glen Schofield) прокоментував ситуацію, виправдавшись поспіхом одного зі своїх підопічних.
Нагадаємо, на ПК The Callisto Protocol регулярно підгальмовує через компіляцію шейдерів, внаслідок чого те, що відбувається на екрані, перетворюється на слайд-шоу. Якщо вірити Скофілд, старт пройшов би нормально, якби в релізний патч завантажили потрібний файл.
Працюємо над фіксом. У патч закинули неправильний файл. Оновлення має вийти з хвилини на хвилину. Просто чортова помилка через чийсь поспіх.
В іншому твіті гейм-директор вибачився і пояснив, що проблеми в день релізу цілком очікувані:
Глен Скофілд
Тим часом, Striking Distance випустила патч для всіх консолей, який повинен усунути неполадки з частотою кадрів і вильотами. При цьому зазначається, що на Xbox Series X, як і раніше, не працюють відображення при трасуванні променів, але девелопери знають про проблему. Команда пообіцяла поділитися новинами про інших апдейтів на початку цього тижня. За словами Скофілда, студія має намір тримати спільноту в курсі справ: «Ми хочемо, щоб ви отримали від гри ті враження, які замислювалися спочатку».
Нагадаємо, у день виходу користувальницький рейтинг The Callisto Protocol у Steam коливався на рівні 25% позитивних відгуків. Геймери розкритикували посередню оптимізацію хорору навіть потужних системах. На думку автора Digital Foundry, найкраще показала себе версія для PS5.