NVIDIA продовжує шліфувати та покращувати свою технологію суперсемплінгу. Компанія анонсувала DLSS 3.5 — у новій версії введуть реконструкцію рейтрейсингу (RR), завдяки чому підвищиться якість картинки з трасуванням променів. Новинка буде доступна восени на всіх відеокартах, що підтримують рейтрейсинг.
За словами NVIDIA, для навчання RR було задіяно в п'ять разів більше інформації, ніж при тренуванні DLSS 3. Реконструкцію рейтрейсингу навчили використовувати додаткові дані з гри і від двигуна, розпізнавати різні ефекти трасування променів і так далі. Все це потрібно для якіснішого зниження візуального шуму. На відміну від попередньої версії, DLSS 3.5 не забезпечить великого приросту кадрів за секунду.
У NVIDIA підтвердили, що DLSS 3.5 запрацює в Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Portal with RTX та Alan Wake II. Сама Remedy ще нічого не розповідала про рейтрейсинг в сиквелі Alan Wake.