Уже відомо, що один з антагоністів Baldur's Gate III мог стати компаньйоном головного героя. Як виявилося, мандрувати разом із ним міг і нащадок Баала, однак для нього в грі знайшли більш підходяще місце. Обережно, у статті є спойлери!
Як поділилися сценаристи з Larian Studios, вони з самого початку розробки хотіли ввести дитя Баала в сюжет Baldur's Gate III. Однак до правильного рішення довелося йти дуже довго. Команда перебрала величезну кількість варіантів, поки не дісталася до ідеї з супутником. За словами провідного сценариста Адама Сміта (Adam Smith), персонаж, якому відвели роль кодла Баала, повинен був постійно все псувати і здійснювати дивні вчинки.
Однак пізніше девелопери зрозуміли, що ідея не спрацює. З боку персонаж виглядав абсолютно нецікаво — гравець не стежить за протистоянням у голові союзника, тому не може повністю зрозуміти його ситуацію. Тож задумку довелося допрацьовувати. Тут-то сценаристи і зрозуміли, що набагато цікавіше за такого персонажа грати. Сміт навів приклад однієї з ідей, яка так і залишилася на папері.
Розгадати загадку кодла Баала зумівли тільки Бодлер Велч (Baudelaire Welch), яких прийняли на роботу вже після запуску Baldur's Gate III у ранньому доступі. Вони підкинули ідею з нав'язливими руйнівними ідеями і голосами в голові. Пізніше сам бос Larian Свен Вінке (Swen Vincke) запропонував Уелч прописати лінію Темної Спокуси. Також саме Бодлер відповідальний за створення слуги Скелерітаса Гнуса, який намагається повернути господаря на «шлях істинний».
За словами Уелч, вони були здивовані, що багато користувачів намагаються опиратися Баалу: «Темна Спокуса написана з урахуванням ідеї того, щоб піддатися Баалу. У моїй голові під час роботи завжди були думки „зло, зло, зло, зло, зло“».