У блозі Respawn Entertainment з'явилася стаття про діючу систему підбору гравців в Apex Legends. Розробники визнають, що поточний матчмейкінг, заснований на SBMM (підбір гравців за рівнем навичок), не справляється з поставленим завданням і обіцяють відмовитися від цієї практики.
Поточна система поділяє всіх гравців на чотири категорії. Алгоритм розподіляє користувачів, враховуючи їхню серію перемог та поразок та присвоюючи рейтинг навички від 1 до 10. Цей показник може змінюватися протягом дня в залежності від успіхів та невдач у матчах. Гравець не може побачити свій рейтинг навички – ця інформація від нього прихована.
То як же працює матчмейкінг зараз? Система знаходить щонайменше 60 гравців, які розпочали пошук матчу (це актуально як для рейтингових сутичок, так і для публічних). Аналізується розмір групи: спочатку в лобі додаються трійки, потім двійки, і лише потім одиночки. При цьому система дивиться на рейтинг навички найсильнішого гравця у групі та враховує лише його при розподілі.
Розподіл у звичайних матчах.
Розподіл у рейтингових матчах.
Якщо потрібно розподілити за загонами одинаків, скажімо, з рейтингом від 1 до 9, то підхід трохи змінюється. У рейтингових матчах підбираються максимально близькі вам за навичками сопартійці. Гравці з рейтингом 1, 2 та 3 потраплять до однієї команди. У звичайній грі все інакше система прагне збалансувати загони, тому в одній команді будуть гравці з рейтингом 9, 4 і 3.
Як пишуть автори, такий підхід ускладнює життя новачкам. Оскільки їх менше, ніж гравців із середнім рейтингом, низькорейтингові користувачі часто змушені грати з досвідченішими опонентами.
Спеціалісти Respawn розробили новий алгоритм аналізу навичок гравців. Його вже успішно протестували у низці регіонів. 2023