Незадовго до публікації звіту за підсумками фіскального року Square Enix повідомила про значні збитки в розмірі 141 мільйона доларів. Рішення про списання було ухвалено ще наприкінці березня, але про деталі зустрічі стало відомо тільки зараз.
Як свідчить послання від Square Enix, компанія переглянула свій підхід до виробництва комп'ютерних і консольних ігор, щоб «стати більш виборчою і зосередженою при розподілі ресурсів». У результаті видавець відмовився від купи матеріалів, що призведе до втрати великої суми грошей.
Схоже, японці скасували кілька проєктів або змінили масштаб тайтлів у виробництві через ситуацію на ринку відеоігор. Якщо вірити власнику порталу RPG Site Алексу Дональдсону (Alex Donaldson), Square Enix закрила і поставила на паузу стос ігор. Причому деякі з них мали вийти вже через рік.
У підсумку видавець переглянув прогноз щодо обсягу продажів за весь рік. Якщо в лютому Square Enix розраховувала закінчити рік із прибутком у 350 мільйонів доларів, то тепер ці цифри, найімовірніше, скоротяться. Не допоможе і Final Fantasy VII Rebirth, на яку компанія покладала великі надії. Японці не поспішають оголошувати тираж гри, а експерти порахували, що Rebirth продається гірше за попередницю. Оновлений прогноз з'явиться разом із прийдешнім звітом.
Раніше ЗМІ доповідали, що Square Enix ґрунтовно переглянула процес розробки, щоб підвищити якість своїх продуктів. Компанія зосередиться на створенні преміальних тайтлів від власних студій. Відмовившись від аутсорсингу, Square Enix розраховує підвищити якість і збільшити прибуток. Також компанія озброїться новим механізмом для оцінки якості ігор на більш ранніх стадіях.