Незадовго до презентації Starfield Direct виконавчий продюсер Bethesda Тодд Говард (Todd Howard) дав інтерв'ю порталу IGN. Під час бесіди він розкрив більше деталей про космічну оперу.
За словами керівника, Starfield працює у роздільній здатності 4K на Xbox Series X і в 1440p на Xbox Series S, проте число кадрів за секунду на обох пристроях заблоковано на позначці 30 fps. Це зроблено для того, щоб забезпечити стабільну продуктивність під час малювання деталізованого відкритого світу.
Тодд Говард
Під час заходу What Next For Gaming, який пройшов після презентацій Xbox, Говард зізнався, що найчастіше грає саме на Xbox Series S. Однак так склалося не зовсім за його бажанням. Він розповів, що тримає вдома обидві версії Xbox Series, але його діти постійно займають старшу версію, через що геймдизайнеру доводиться використовувати Series S. «Велику частину часу в Starfield я провів саме в Series S. На ній гра виглядає чудово», - поділився девелопер.
Щодо доповнення, Bethesda в поті чола працює над першим сюжетним розширенням під назвою Shattered Space (або ж «Розколотий космос»). Деталей про нього поки що немає. «Розколотий космос» увійде до складу преміального цифрового видання Starfield і набору «Сузір'я».
За словами Тодда Говарда, Bethesda «планує випустити багато додаткового контенту різних масштабів» для космічної RPG.
Тодд Говард
Крім того, продюсер підтвердив, що id Software брала участь у виробництві Starfield. Фахівці студії допомогли із графікою, але не з бойовою системою. Якщо вірити Говарду, команда Bethesda впровадила деякі аспекти двигуна id Tech у свій Creation Engine 2, на якому працює космоопера. Це покращило зовнішній вигляд гри та відчуття від неї.
Нагадаємо, Starfield стартує 6 вересня на ПК