Коли Baldur's Gate III тільки вийшла, багато ЗМІ, геймери і навіть самі розробники з Larian Studios відзначали, що компаньйони в грі досить швидко виявляють до головного героя симпатію і закликають усамітнитися. Виявляється, студія не планувала такого стрімкого розвитку відносин.
Глава Larian Свен Вінке (Swen Vincke) пояснив, що на старті романи страждали через баг, який і змушував супутників мало не накидатися на протагоніста. Особливо неполадка вплинула на Гейла. Все тому, що пороги схвалення були встановлені на вкрай низькому рівні. Якщо вірити керівнику, деяких персонажів уже полагодили.
Частині геймерів сподобалася надмірна хтивість героїв BGIII, проте в Larian все одно вважали за потрібне привести все в порядок. «Ми мали намір показати розвиток відносин якомога реалістичніше», - підкреслив Вінке.
Baldur's Gate III доступна на ПК і 6 вересня приземлиться на PlayStation 5. Власники преміального видання на консолі Sony вже досліджують гру. Судячи з усього, консольникам доведеться докласти більше зусиль, щоб завоювати розташування спутника, що сподобався. А на той час, коли тайтл вийде на Xbox Series, Larian напевно встигне вичленувати баги з інших компаньйонів.