Concord – командний шутер від студії Firewalk, на який у Sony явно були великі надії. Проте ставка не зіграла: критики залишили посередні відгуки, а піковий онлайн у Steam так і залишився на ганебній позначці 697 осіб. Окремим болем розробників, напевно, став обсяг продажів гри. Аналітики озвучили свої припущення щодо цього, а також перерахували причини краху шутера.
«У Steam цифри настільки погані, що нам навіть не потрібні точні відомості з PS5, щоб бути впевненими в тому, що справи в гри йдуть вкрай погано», - заявив Ліам Дін (Liam Deane), головний аналітик компанії Omdia.
Але деякі дані з консолі Sony все ж таки є. Як доповів Мет Піскателла (Mat Piscatella) із Circana, станом на 26 серпня Concord посіла 147-е місце за кількістю щоденних гравців на PS5 у США. Шутер залучив нікчемні 0,2% аудиторії консолі.
Аналітик Саймон Карлесс (Simon Carless) припустив, що тираж Concord завмер на позначці приблизно 25 тисяч копій. Із них 15 тисяч одиниць припало на PlayStation, а близько 10 тисяч — на ПК.
Що ж завадило командному шутеру від Firewalk досягти успіху? Фахівці зійшлися на думці, що виною тому посередній маркетинг, висока ціна і, що найважливіше, брак відмінностей від конкурентів у і так перенасиченому жанрі. Розберемо все за пунктами:
Аналітик Пол Хардінг-Роллс (Piers Harding-Rolls) з Ampere Analysis
Sony достатньо зробити лише одну надуспішну гру-сервіс, яка приноситиме мільярди і невпинно залучатиме аудиторію, вважає аналітик Ріс Елліотт (Rhys Elliott) з MIDiA Research. Саме з цими пунктами в учасників консольного ринку зараз проблеми, тому що не виходить у колишніх темпах розширювати базу гравців та демонструвати зростання.
У результаті Concord стала чудовою демонстрацією того, якими ризиками супроводжується