З мультиплеєрними іграми нині не вгадаєш — якісь благополучно «вистрілюють» і знаходять свою аудиторію, іншим перекривають кисень всього через кілька тижнів після їх запуску. І хоч ніхто не знає, що за доля чекає на Marathon, студія Bungie не шукає легких шляхів.
Що цікаво, нещодавній провал Concord не засудив запал студії — за словами журналіста, на цьому етапі розробці вже пізно щось змінювати. Якщо, зрозуміло, не станеться щось зовсім вже катастрофічне.
Зі статті також з'ясувалося, що Bungie не планує влаштовувати презентації Marathon аж до весни 2025 року. Найближчим часом може вийти в кращому разі окремий ролик від Джо Циглера (Joe Ziegler), нового керівника проєкту — мережею витає багато нехороших чуток про гру, і він хоче їх розвіяти.
Акцент на «геройській» складовій виник після скандального звільнення Крістофера Барретта (Christopher Barrett). У тексті також зазначено, що з приходом Джо Циглера в грі стало менше пазлів і головоломок, пов'язаних із загадками всесвіту. Натомість візуальне оформлення проєкту залишили як є — ба більше, захоплена реакція публіки на перший трейлер надихнула команду зробити ще більший наголос на подібні художні рішення.
Джерела Forbes стверджують, що Sony вимагає від Bungie випустити Marathon у 2025 році. Згідно з джерелами Forbes, із цим можуть виникнути проблеми — не факт, що розробники встигнуть зробити і відполірувати достатньо контенту у встановлені терміни. Варто зазначити, що видавець не в захваті від діяльності студії, тому їм навряд чи вдасться якось вплинути на дедлайн.
Нагадаємо, що Marathon — це мультиплеєрний ребут однойменної трилогії з 90-х. Три перші частини саги славляться заплутаним науково-фантастичним сюжетом і дуже глибокою міфологією, над загадками якої деякі