Минулого тижня SEGA оголосила про відміну розрахованого на багато користувачів шутера HYENAS і купу неанонсованих тайтлів. Якщо вірити розробникам, які побажали залишитися анонімними, до краху проект підштовхували відразу кілька факторів, включаючи нестачу керівництва та зміну движка посеред процесу розробки. Розповідь фахівців Creative Assembly опублікувала ютубер Volound, а достовірність відомостей із ролика підтвердили у VGC.
Керівництво Creative Assembly хотіло створити гру з великим комерційним потенціалом. Як джерела натхнення значилися Destiny, Escape from Tarkov, Overwatch і PUBG. Спочатку команда мала намір надати головним героям HYENAS вайб привабливих пройдисвітів у дусі Хана Соло, які змушені виживати в світі, що з'їхав з котушок. Це звучало інтригуюче, але деталі були розпливчасті. Земля зруйнована, у багатіїв є все, заради виживання — похмурий науково-фантастичний сеттинг з нотками NASA», — розповів один із девелоперів.
Пізніше дизайн змінився, і на місце тих найчарівніших пройдисвітів прийшли «веселі сміливці, яким на все начхати». Якщо вірити джерелам, зовнішній вигляд персонажів став сміливо паршивим і незабутнім. «Тоді мені здавалося, що у нас немає жодного поняття, куди ми рухаємося, і який тон буде біля гри», — розповів один із співрозмовників ютубера.
Спочатку HYENAS вибудовували на движку Cathode — на ньому працює Alien: Isolation, ще одна гра Creative Assembly. Однак пізніше команда розчарувалася в інструментарії та вирішила переїхати на Unreal Engine. Через це частину девелоперів направили займатися Total War – для них у HYENAS поки що не було роботи. Більше того, співробітники багато сперечалися (і марнували час), мовляв, який двигун підійшов би шутеру краще. У результаті домовилися використати