З 2016 року Ryu Ga Gotoku Studio випускає ігри на власному двигуні Dragon Engine. Команда постійно вносила в нього невеликі зміни, проте настав час рухатися вперед. Виконавчий продюсер Масаесі Йокояма (Masayoshi Yokoyama) поділився, що студія думає про новий двигун.
За словами Йокоями, Dragon Engine злегка застарів, тому девелопери збираються або повністю оновити його, або перейти на новий двигун. RGG Studio вже зробила крок у цьому напрямку – ремейк Like a Dragon: Ishin! переставили на рейки Unreal Engine 4.
Скрытое содержимое
Масайосі Йокояма
Також продюсер зізнався, що здебільшого його турбує не графіка, а кількість доступних платформ. Якщо вірити Йокоямі, з такою кількістю доступних технологій команда хоче спробувати щось унікальне. «Зробимо ми це чи ні, поки секрет», - сказав він. Куди серія Yakuza точно не збирається найближчим часом, то це на Switch.
На недавньому шоу RGG Studio представила три проекти, над якими працює зараз. Серед них Like a Dragon: Ishin!, Like aDragon 8 і Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name.