Сучасний варіант пропонує ширше поле зору і дає змогу вести вогонь під час руху, тому складність оригіналу виявилася для нього занадто низькою. «Якщо ж ми підтягували рівень складності, щоб збалансувати нову розкладку управління, то на класичній проходження ставало дуже важким. Тому ми режими і розділили», — пояснив Корекадо. Класична розкладка наближена до рівня складності оригінальної Snake Eater, а для сучасної складність довелося проектувати з нуля.
Сучасний режим наближає управління в Metal Gear Solid Delta до оного з Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Тим часом в оригіналі для стрільби необхідно зупинятися, а сама перспектива зафіксована.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater відвідає ПК (Steam), PlayStation 5 та Xbox Series. Дати виходу ще немає – її мають озвучити до кінця року.