Девелопери із Santa Monica Studios дали інтерв'ю на YouTube-каналі MinnMax. У розмові директор розповіді Метт Софос (Matt Sophos) та провідний сценарист Річард Гобер (Richard Gaubert) поділилися варіантом сюжету God of War: Ragnarök, який вони спочатку планували реалізувати у сіквелі. І ця історія дуже відрізняється від оригінальної гри.
Повний запис інтерв'ю.
Згідно з раннім варіантом сценарію, Кратос мав померти в першій сутичці з Тором. Але це була б не остаточна смерть — Кратос знову повстав би з пекла. Точніше, його витяг би звідти Атрей.
Метт Софос
Такий варіант розвитку сюжету відкинув гейм-директор Ерік Уїльямс (Eric Williams). Керівник розробки вважав, що вбивати Кратоса і потім воскресити погана ідея. Такий сюжетний поворот раніше використовувався в серії.
У результаті Софос погодився з думкою Вільямса. Фактична кінцівка, де Кратос зміг подолати пророцтво про смерть, краще розкриває тему розповіді.
Метт Софос