Ембарго на публікацію оглядів Starfield спаде лише через кілька днів, але деякі люди наважилися поділитися дещицею перших вражень. Наприклад, інсайдер Том Хендерсон (Tom Henderson) за умов анонімності поспілкувався з кількома щасливчиками, яким вже вдалося провести у грі якийсь час. А експерти Digital Foundry трохи розповіли про стан тайтла із дозволу Тодда Говарда (Todd Howard).
Як пояснив Хендерсон, він вирішив провести невелике дослідження після коментаря від блогера Тайлера Маквікера (Tyler McVicker). 18 серпня той заявив, що награв у Starfield «понад 15 годин і не зустрів жодного бага». Однак вірити одній людині в такому питанні було б неправильно, до того ж Bethesda сумно відома своїми забагованими проектами.
Але після розмов з колегами в інсайдера склалося враження, що Bethesda зуміла подолати своє прокляття. Наприклад, п'ять оглядачів поділилися, що кількість неполадок у Starfield можна перерахувати на пальцях однієї руки. «Насправді більшість сказали, що зіткнулися з одним-двома багами. Кожен, з ким я говорив, вже провів у грі багато часу», — уточнив Хендерсон. Більше того, багато проблем, які зустрілися авторам рецензій, будуть виправлені у патчі першого дня.
Інсайдер визнав, що його вибірка охоплює лише крихітну частину від усіх оглядачів. Однак, на його думку, позитивні відгуки про технічний стан Starfield від опитаних ним колег вже є добрим знаком.
Тим часом у свіжому випуску подкасту DF Direct Weekly команда Digital Foundry обговорила свої враження від Starfield. Як висловилися автори, сам Тодд Говард дав їм на цей «папський дозвіл».
Джон Ліннеман (John Linneman) зазначив, що у всіх показаних раніше матеріалах рухи в космоопері не виглядали плавними. Через це в DF вважали, що проект має проблеми з