Через п'ять років після анонсу The Elder Scrolls VI перебралася на ранню стадію розробки. Про це та інше в інтерв'ю сайту Vandal розповів керівник видавничого підрозділу Bethesda Піт Хайнс (Pete Hines).
За його словами, новини про шосту частину TES з'являтимуться лише за кілька років. В даний час всі сили студії кинуті на Starfield, хоча частина фахівців все ж таки займається The Elder Scrolls VI. «Зараз ми зосереджені на Starfield, і вона перебуватиме у пріоритеті якийсь час. До цього ми не розповідатимемо про щось ще», — підкреслив Хайнс. Однак він все ж таки поділився, що шості «Сувої» вже перейшли на ранній етап виробництва. У 2022 році тайтл перебував на стадії препродакшену.
Також Хайнсу поставили кілька запитань про Starfield. Наприклад, якщо у відкритому космосі на гравця нападуть, йому необов'язково вплутуватися в бій. Ніхто не забороняє перескочити в іншу зоряну систему та втекти з бою. Під час польотів можна натрапити на різні випадкові події на кшталт людей у біді, космічних станцій, зруйнованих зорельотів тощо. Тим часом у містах протагоніст братиме квести.
На релізі підтримки модів у Starfield не буде, але вона з'явиться в майбутньому. Геймери зможуть накочувати користувацькій контент не тільки на ПК, але і на Xbox. У Bethesda ще не знають скільки DLC отримає проект. Поки що йдеться лише про доповнення «Розколотий космос», яке побачить світ після релізу базової гри. Фінальне рішення ухвалять після запуску тайтла, коли зберуть зворотний зв'язок від гравців.
Не обійшлося і без питання про впровадження режиму з 60 fps у Starfield на Xbox колись після виходу. Нагадаємо, ця опція готується для Redfall. Прямо Хайнс на запитання не відповів, але наголосив, що у згаданих проектів різні двигуни. «Не варто думати, що