Helldivers 2 - кооперативний мережевий шутер без сюжетної кампанії. Як виявилося, в останньої складової все ж є шанувальники. Напередодні один із фанатів попросив додати відповідний режим у гру, але генеральний директор Arrowhead відкинув надію на появу «сюжетки».
Відповідь дав Шамс Йорджані (Shams Jorjani), який нещодавно обійняв посаду гендиректора студії замість Йохана Пайлстедта (Johan Pilestedt). За його словами, створення сюжетного режиму для Helldivers 2 «з епічними моментами і трагічними сценами» буде порівнянно з виробництвом окремої гри. «Вибач, братане, але цього не станеться», - прокоментував Йорджані.
Arrowhead справді довелося б попітніти, щоб впровадити сюжетну кампанію в сиквел. Необхідно не тільки прописати історію, а й зайнятися дизайном місій, анімаціями, озвученням, NPC, балансом і багатьом іншим. Турбот у команди і без цього вистачає. Наприклад, фахівці продовжують шукати способи поліпшити неефективні стратагеми.
Значна частина гармат уже отримала «бафи» у свіжому апдейті для Helldivers 2. Разом із патчноутом Arrowhead оприлюднила запис, у якому докладно пояснила сенс деяких змін. Наприклад, «Орбітальній повітряній бомбі» скоротили час перезарядки, щоб зробити її більш затребуваною і конкурентоспроможною.