Серце будь-якої гри про Людину-павука — польоти на павутинні. Якщо вам здалося, що в попередній частині механіка стала надто примітивною, то, можливо, «Людина-павук 2» зробить вас трохи щасливішим — там з'явиться налаштування складності для польотів.
Розробники з Insomniac Games вже згадували налаштування в новинах про доступність, але ком'юніті-менеджер розповів трохи докладніше
Як свідчить база знань із сайту Insomniac, з польотами на павутині пов'язані такі опції:
Судячи з цих налаштувань, включити повний хардкор на кшталт Spider-Man 2 з PlayStation 2 ви все-таки не зможете лише вплинути на фізику польотів. Нагадаємо, в Spider-Man 2 The Game 2004 виходу польоти на павутині зроблені дуже докладними: скажімо, гравець може будь-якої миті випустити друге павутиння, не відпускаючи першу, і таким чином повиснути в повітрі (або навпаки - натягнути павутиння сильніше і вистрілити собою як із рогатки).
Втім, розробники ігор про Людину-павука згодом відмовилися від настільки деталізованого управління і стали робити ставку на почуття потоку, яке не можна порушити просто так. Наприклад, заради цього в «Людині-павуку» від Insomniac існують невидимі обмежувачі, які не дозволяють битися об землю під час польотів на павутинні та переривати потік.