Керуючий директор Microsoft Gaming Філ Спенсер (Phil Spencer) дав велике інтерв'ю журналісту Game File Стівену Тотіло (Stephen Totilo). Керівник відповів на запитання, що стосуються Game Pass, фізичних носіїв та іншого, а також він продовжує з оптимізмом дивитися в майбутнє.
Під час бесіди Спенсер не дав прямої відповіді, але заявив, що компанія «слідує тому, що роблять користувачі» — більшість активно купує ігри на дисках. Він уточнив, що наразі відмова від фізичних носіїв не розглядається. Але водночас Філ згадав економічний бік питання.
Першою з ігор ActiBlizz в Game Pass вирушить Diablo IV — це станеться 28 березня. Але що там із «колдою» та іншими проєктами? За словами Спенсера, компанія свій підхід не змінила: вона, як і раніше, має намір закидати всі тайтли ZeniMax, Activision Blizzard і Xbox Game Studios в передплатний сервіс у день їхнього виходу.
На думку Спенсера, на загальносвітовому рівні ігровий напрямок зростає досить повільно. Якщо спиратися на дані від аналітичного агентства Newzoo, порівняно з 2022 роком, доходи індустрії за 2023-й збільшилися всього на 0,6 %. Бос Xbox звинувачує в цьому погане зростання кількості нових гравців.
«Хмара» повільно, але вірно набирає обертів, запевнив Спенсер. За його даними, стримінг уже становить «двозначний відсоток» від загальної кількості годин, проведених в іграх Xbox. За останні півроку популярність хмарних ігор зросла в сегментах ринку розумних телевізорів, хромбуків і планшетів на базі Android.