Журналісти видання Vulture зраділи поверненню тренду на ускладнення ігор. Вони вирішили згадати, які рівні були найскладнішими за всю історію та склали власний список зі 100 проектів.
Укладачі рейтингу відразу зазначили, що не враховували The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, оскільки проект вийшов нещодавно і його ще не встигли вивчити.
Оцінені ігри, мали бути видані в США на ПК або консолях. Потрапили до рейтингу й легенди зі світу аркадних автоматів, але тільки якщо вони мали порт на вищеназваних платформах. Мобільні ігри не розглядалися.
Автори виділили кілька правил складання рейтингу:
Нижче представлені топ-10 найбільш зубодробних рівнів. Повний список можна знайти на сайті Vulture.
У цій місії Данте доведеться битися з босами, яких він переміг у грі раніше. Пережити найскладніші сутички одну за одною. Щоб пройти далі за сюжетом, необов'язково вбивати всіх дев'ятьох, але це доведеться зробити заради особливої нагороди. У США вихід гри затьмарили збиті налаштування складності.
Фінальний рівень гри, на думку авторів топу, вселяв жах у гравців. Шлях до останнього боса гри всіяний жахливими монстрами, а просуватися доводиться вузьким коридором, який майже не залишає місце для маневру. Крім того, якщо померти при першій спробі проходження, гравець втрачає посилену зброю, що ще більше ускладнює проходження.
Камера випробувань № 15 отримала таку високу оцінку від авторів рейтингу через свою комплексність та тривалість. До цього кожна кімната давала гравцеві короткі завдання, навчала основним механікам. У камері № 15 доводиться довго проходити зал за залом, використовувати просунутий кидок та інші навички.
Свого часу Resident Evil 4 привернула до франшизи увагу ширшій аудиторії за рахунок акценту на