Фахівці Digital Foundry продовжують вивчати можливості PlayStation VR2. У новому ролику Джон Ліннеман (John Linneman) проходить вступ Horizon Call of the Mountain, а його колега Алекс Батталья (Alex Battaglia) коментує те, що відбувається.
Спершу вони розповіли невелику історію розробки гри. Девелопери з Guerrilla Games використовували двигун Decima для минулих ігор Horizon. Але він не підходить для ігор у віртуальній реальності, тому розробники з Firesprite вибрали для Call of the Mountain двигун Unreal Engine 4. Це стало однією з причин, чому палітра кольорів і багато інших елементів виглядають не зовсім так, якими їх запам'ятали фанати Horizon.
У процесі проходження Джон зазначив, як тактильна віддача контролерів позитивно впливає на занурення. Якщо торкнутися поточної води, можна відчути характерну вібрацію.
Батталья зазначив, що гра дуже добре працює з деталізацією тіней. Зазвичай в іграх для віртуальної реальності цьому приділяється мало ресурсів, щоб зберегти високу продуктивність, але Call of the Mountain тіні відображаються чітко. З іншого боку, не варто чекати на реалістичні відображення у воді.
Також обидва фахівці відзначили переваги підтримки HDR, якою володіють дисплеї PS VR2. З цією системою світло виглядає дуже реалістичним. Наприклад, якщо дивитися на сонце з тіні дерев, створюється такий самий ефект засліплення, як у реальному житті.