Алекс Баталія (Alex Battaglia) із Digital Foundry протестував ПК-версію одного з головних релізів для PlayStation 5 – «рогаліка» Returnal.
Експерт високо оцінив загальну якість проекту. За його словами, Returnal - найкращий порт на ПК консольної гри, в основі якої лежить двигун Unreal Engine 4, за останній рік.
Баталія похвалив девелоперів за прекомпіляцію шейдерів, яка відбувається під час запуску гри. Топовий процесор Core i9 12900K справляється з нею лише за шість секунд. Бюджетнішим чіпам знадобиться близько 30 секунд, зате прекомпіляція усуває «заїкання» під час гри, які могли б відбуватися через шейдери.
Також Баталія залишився у захваті від місцевого меню налаштувань. Зміни у візуальній складовій можна бачити в реальному часі, тому що меню не має фону. А в лівому куті гри відображається інформація про використання ЦП та відеокарти, температура, тактова частота та обсяг використовуваної відеопам'яті.