Головний елемент бойової системи The Great Circle - рукопашні сутички. Дизайн-директор Йєнс Андерссон (Jens Andersson) справедливо зауважив, що робити шутер про Індіану було б неправильно:
Засновники MachineGames працювали над The Chronicles of Riddick - іншою грою від першої особи, у якій протагоніст б'ється частіше, ніж стріляє. Якщо порівнювати з Ріддіком, то Інді б'ється не так методично і частіше імпровізує — по локаціях розкидані предмети на кшталт горщиків і сковорідок, які можна пустити в хід.
Автори The Great Circle чергують лінійні та відкриті карти. За словами Андерссона, місцями екшен наближається до території "імерсив-сімів" - наприклад, у ворожий табір можна пробратися різними способами. На кожному великому рівні знаходиться кілька костюмів — вони стануть у пригоді герою для маскування.
Indiana Jones and the Great Circle прибуде 9 грудня на ПК (Steam) і Xbox Series, включно з Game Pass. Крім того, навесні 2025-го з'явиться версія для PlayStation 5.