Якщо критики видали Rise of the Ronin не найкращі оцінки, то пересічні геймери виявилися більш прихильними. Про це свідчать не тільки користувацькі оцінки, а й звіт Koei Tecmo - материнської компанії Team Ninja.
Як свідчить свіжий документ від компанії, ексклюзив PlayStation 5 купують активніше, ніж Nioh і Nioh 2. Яких-небудь цифр Koei Tecmo не надала, але важливо відзначити, що Rise of the Ronin стартувала в забитий релізами проміжок. Їй довелося змагатися за увагу з Final Fantasy VII Rebirth, Dragon's Dogma II, перезапуском Alone in the Dark і меншими проєктами.
Щодо результату Nioh, востаннє автори франшизи повідомили лише об'єднані продажі двох частин — у жовтні 2022-го вони склали понад 7 мільйонів одиниць. Нагадаємо, після анонсу «Роніна» Koei Tecmo запланувала реалізувати 5 мільйонів копій гри.
Як сильні сторони Rise of the Ronin компанія виділила сюжет, бойову систему і сеттинг Японії періоду Едо. До недоліків було віднесено якість графіки та побудову відкритого світу — для Team Ninja гра стала першою спробою зайти на територію «опенворлдів».
Якщо говорити про інші дані зі звіту, виручка Koei Tecmo за фінансовий рік виявилася на 8 % вищою, а операційний дохід знизився на 27 % порівняно з минулим роком. На зростання продажів в основному вплинула популярність мобільних проєктів. Також компанія організувала нову студію, яка займеться виключно консольними ААА-іграми. На чолі команди став ветеран індустрії Йосуке Хаясі (Yosuke Hayashi), який доклав руку до Ninja Gaiden, Nioh, Dead or Alive і так далі.